פנה אלי חבר שביקש לעזוב את עבודתו ולעסוק בפיתוח סקוטר חשמלי, וזאת מבלי שהיו לו האמצעים הן לממן את הפיתוח, הייצור והשיווק שדרשו השקעה גדולה והן לוותר על שכרו.
המלצתי על איתור יצרנים רציניים במזרח הרחוק, להם מוצרים סינרגיים לסקוטר, שיסכימו לשיתוף פעולה במימון הפיתוח, הזמנת תבניות והקמת קו ייצור, כמו גם בשיווק. דיברנו גם על הצורך בהגנה על הקניין הרוחני באם מבקשים להפיץ את הסקוטר בארץ ובעולם. במקביל לרישום פטנט בארץ, פניתי לעו"ד פטנטים בארה"ב עימו אני בקשרים הדוקים, והוא רשם פטנט בארה"ב ובמספר מדינות במזרח הרחוק. לאחר שהיזם יצר קשר עם יצרן קוריאני, ליוויתי אותו במשא ומתן ואף הכנו הסכם לפיתוח, ייצור ושיווק המוצר, אשר כלל את מימון נסיעותיו ושכרו של היזם בתקופת הפיתוח והרצת קו הייצור. ההסכם נחתם, ושיתוף הפעולה החל. היזם החל לחלק את זמנו בין קוריאה לישראל.
הפיתוח הושלם בהצלחה והוחל בייצור ושיווק, אך אז סרב היצרן למכור את הסקוטר מחוץ לקוריאה. שוב ליוויתי משא ומתן לפיו ליצרן יישאר הזיכיון לייצר ולמכור בתוך קוריאה ואנו התגייסנו לסבב נוסף של איתור יצרן, הפעם סיני, והכנת הסכם עימו לייצור דגם שונה מעט מהדגם שיוצר בקוריאה. בו בזמן קישרתי בין היזם לבין חברה ישראלית העוסקת במכירות בתחום זה אותה הכרתי מעבודתי עמה.
בימים אלו נמצא המוצר בבחינה של מכון התקנים בישראל, כאשר קבלת תקן ישראלי תאפשר גם קבלת תקן אירופאי.